Body za aktivitu na cvičení studentů prezenční formy studia
Podmínky pro získání zápočtu
Student*ka získá zápočet, pokud splní následující podmínky:
-
Průběžně čte texty o polynomech a o číselných množinách a odevzdává požadované úlohy na disk v požadovaných termínech.
Dvakrát za semestr přednese nastudovanou látku na cvičení. Termín a téma přednesu určí vyučující.
Pro text o polynomech nemají povinnou tuto podmínku studenti*tky, kteří absolvovali an1 s hodnocením dvě nebo lepším. Netýká se jich ani povinnost přednést nastudovanou látku na cvičení.
Úlohy v 9 a 30 v textu o číselných množinách jsou dobrovolné (tedy nepovinné) pro všechny studenty*tky.
-
Student*ka prezenční formy na nejméně čtyřech cvičeních vyřeší úlohu u tabule, z toho alespoň jednou bez přispění vyučující.
Úlohy na cvičení budou na webu předmětu k dispozici v pátek po přednášce.
Student*ka kombinované formy alespoň jednou za semestr řeší úlohu u tabule.
Úlohy z bodu 1 jsou zde započítány též.
Informace o zkoušce
Organizace zkoušky se od an1 liší pouze:
Hranice na úspěšné absolvování písemné části se zvyšuje z 3.5 na 4 příklady a vy si ji můžete z těchto čtyř příkladů snížit až na tři následujícími aktivitami.
-
O půl příkladu, pokud budete řešit úlohu na nejméně osmi cvičeních a přitom alespoň pětkrát bez přispění vyučující.
Na první hodině se studenty v kombinované formě jsme mluvili o možné modifikaci.
Další možnost pro studenty v kombinované formě je písemné vypracování úloh, podrobnosti a anketa k výběru je na
elearning.tul.cz.
-
O půl příkladu pokud buď
spočítáte obtížnější úlohu (v úlohách na cvičení budou takové úlohy označeny (*)).
Úlohu nejdříve odevzdáte a poté předvedete na cvičení.
Vyučující může určit, že místo předvedení na cvičení vaši práci ústně probereme na začátku ústní zkoušky.
Nebo převyprávíte některý z mých výukových materiálů, případně ho rozšíříte.
Důležité je, aby ve vaší práci byl váš vlastní, byť nevelký, vklad.
Třeba se vám po větším úsilí podaří něco obtížného pochopit a se svým pochopením se podělíte se spolužáky.
Výstupem vaší práce bude výukové video.
Video odevzdáte do 18. května 2025.
Nebo sepíšete esej/úvahu/sloh na téma:
Jaká jsou rizika a příležitosti v používání technologiíí jako je ChatGPT?
Jak takové technologie a obecně AI změní školství?
Jaké jsou vaše osobní zkušenosti s používáním AI technologií?
Co o AI technologiích předáte svým žákům a před čím budete žáky varovat?
Termín odevzdání je 18. května 2025.
O vaší práci si popovídáme před ústní zkouškou, teprve pak vám udělím body do písemky.
Pro bližší seznámení doporučuji aidetem.cz a machine learning for kids.