Body za aktivitu na cvičení studentů prezenční formy studia

Podmínky pro získání zápočtu

Student*ka získá zápočet, pokud splní následující podmínky:
  1. Průběžně čte texty o polynomech a o číselných množinách a odevzdává požadované úlohy na disk v požadovaných termínech. Dvakrát za semestr přednese nastudovanou látku na cvičení. Termín a téma přednesu určí vyučující.
    Pro text o polynomech nemají povinnou tuto podmínku studenti*tky, kteří absolvovali an1 s hodnocením dvě nebo lepším. Netýká se jich ani povinnost přednést nastudovanou látku na cvičení.
    Úlohy v 9 a 30 v textu o číselných množinách jsou dobrovolné (tedy nepovinné) pro všechny studenty*tky.
  2. Student*ka prezenční formy na nejméně čtyřech cvičeních vyřeší úlohu u tabule, z toho alespoň jednou bez přispění vyučující. Úlohy na cvičení budou na webu předmětu k dispozici v pátek po přednášce.
    Student*ka kombinované formy alespoň jednou za semestr řeší úlohu u tabule.

    Úlohy z bodu 1 jsou zde započítány též.

Informace o zkoušce

Organizace zkoušky se od an1 liší pouze:
Hranice na úspěšné absolvování písemné části se zvyšuje z 3.5 na 4 příklady a vy si ji můžete z těchto čtyř příkladů snížit až na tři následujícími aktivitami.
  1. O půl příkladu, pokud budete řešit úlohu na nejméně osmi cvičeních a přitom alespoň pětkrát bez přispění vyučující.
    Na první hodině se studenty v kombinované formě jsme mluvili o možné modifikaci. Další možnost pro studenty v kombinované formě je písemné vypracování úloh, podrobnosti a anketa k výběru je na elearning.tul.cz.

  2. O půl příkladu pokud buď
    spočítáte obtížnější úlohu (v úlohách na cvičení budou takové úlohy označeny (*)). Úlohu nejdříve odevzdáte a poté předvedete na cvičení. Vyučující může určit, že místo předvedení na cvičení vaši práci ústně probereme na začátku ústní zkoušky.

    Nebo převyprávíte některý z mých výukových materiálů, případně ho rozšíříte. Důležité je, aby ve vaší práci byl váš vlastní, byť nevelký, vklad. Třeba se vám po větším úsilí podaří něco obtížného pochopit a se svým pochopením se podělíte se spolužáky. Výstupem vaší práce bude výukové video. Video odevzdáte do 18. května 2025.

    Nebo sepíšete esej/úvahu/sloh na téma: Jaká jsou rizika a příležitosti v používání technologiíí jako je ChatGPT? Jak takové technologie a obecně AI změní školství? Jaké jsou vaše osobní zkušenosti s používáním AI technologií? Co o AI technologiích předáte svým žákům a před čím budete žáky varovat?
    Termín odevzdání je 18. května 2025. O vaší práci si popovídáme před ústní zkouškou, teprve pak vám udělím body do písemky.
    Pro bližší seznámení doporučuji aidetem.cz a machine learning for kids.