-
Publikace
Odborná kniha- PŘÍHONSKÁ, J. a BŘEHOVSKÝ, J., 2019. Kombinatorika v primární škole. 19. vyd. Liberec: Technická univerzita v Liberci. ISBN 978-80-7494-447-5.
Článek v ostatním periodiku s vědeckou redakcí (recenzovaný)- BÍMOVÁ, D. a BŘEHOVSKÝ, J., 2022. Postupnými krůčky k rozvíjení rovinné představivosti. Učitel matematiky. Volume 30(Issue 4), 229-243. ISSN 1210-9037
- EICHLER, K., BŘEHOVSKÝ, J., BÍMOVÁ, D. a MADSEN, D., 2022. Software zur Entwicklung räumlich-visueller Fähigkeiten. Mathematik differenziert. 2022(4), 10-13. ISSN 1869-1552
- PŘÍHONSKÁ, J. a BŘEHOVSKÝ, J., 2021. Developing Logical Thinking Through Tasks in Mathematics Textbooks. Elementary Mathematics Education Journal. 2022(4), ISSN 2694-8133
- BÍMOVÁ, D., BŘEHOVSKÝ, J. a PIRKLOVÁ, P., 2021. Kde nepomáhají 3D animace, mohou pomoci 3D modely. South Bohemia Mathematical Letters. SBML 2021(Vol. 29 (2021), No. 1), 1-12. ISSN 2336-2081
- PŘÍHONSKÁ, J. a BŘEHOVSKÝ, J., 2021. Učíme budoucí učitele logicky myslet?. Elementary Mathematics Education Journal. SBML 2021(Vol. 29 (2021), No. 1), ISSN 2694-8133
- BŘEHOVSKÝ, J., 2020. Eduard Čech. Učitel matematiky. 28(2), 118-123. ISSN 1210-9037
- PŘÍHONSKÁ, J. a BŘEHOVSKÝ, J., 2017. Rozvíjení kombinatorického myšlení na prvním stupni základní školy. Učitel matematiky. 25(4), 215-232. ISSN 1210-9037
- EISENMANN, P., PŘIBYL, J., JARMILA, N., BŘEHOVSKÝ, J. a JIŘÍ, C., 2017. Volba řešitelských strategií v závislosti na věku.. Scientia in educatione. 8(2), 21-38. ISSN 1804-7106
Příspěvek ve sborníku uvedený v databázi Scopus nebo Web of Science- BÍMOVÁ, D. a BŘEHOVSKÝ, J., 2023. Not only virtual models of helicoidal surfaces. Melville, NY: AIP Publishing. ISBN 978-0-7354-4763-9.
- BŘEHOVSKÝ, J. a PŘÍHONSKÁ, J., 2023. The ability of primary school pupils to solve logical tasks. Praha: Charles University, Faculty of Education,. ISBN 978-80-7603-409-9.
- BÍMOVÁ, D., BŘEHOVSKÝ, J. a PIRKLOVÁ, P., 2022. Creating 3D models of the intersections of two surfaces of revolution. Melville, NY: AIP Publishing. ISBN 978-073544396-9.
- PIRKLOVÁ, P., BÍMOVÁ, D. a BŘEHOVSKÝ, J., 2022. Using GeoGebra for Constructing the Intersections of Two Surfaces of Revolution. ISBN 978-073544396-9.
- BŘEHOVSKÝ, J., BÍMOVÁ, D. a PIRKLOVÁ, P., 2022. Using GeoGebra for Solving Geometric-combinatorial problems. ISBN 978-073544396-9.
- BÍMOVÁ, D., BŘEHOVSKÝ, J. a PIRKLOVÁ, P., 2020. Creation of Geometric Solids in GeoGebra. 1. vyd. Bratislava: SPEKTRUM STU. ISBN 978-80-227-4983-1.
- BŘEHOVSKÝ, J. a PŘÍHONSKÁ, J., 2018. The ability of primary school pupils to solve combinatorial tasks.. Bratislava: STU Bratislava. ISBN 978-80-227-4765-3.
- BŘEHOVSKÝ, J. a PŘÍHONSKÁ, J., 2017. Combinatorial Problems in Mathematics Textbooks for Elementary Schools.. Bratislava: STU Bratislava. ISBN 978-802274650-2.
- BŘEHOVSKÝ, J. a PŘÍHONSKÁ, J., 2017. Combinatorial problems of mathematics for elementary school.. Bratislava: ISBN 9788022746502.
- BŘEHOVSKÝ, J., ESENMANN, P. a PŘIBYL, J., 2017. Heuristic strategy systematic experimentation.. Bratislava: STU Bratislava. ISBN 9788022746502.
- BŘEHOVSKÝ, J. a KNOBLOCH, R., 2016. Forms of the problem presentation in the school practice. Bratislava: ISBN 978-80-227-4531-4.
Ostatní příspěvek ve sborníku- BÍMOVÁ, D., PIRKLOVÁ, P., BŘEHOVSKÝ, J., EICHLER, K. a MUSHTAQ, A., 2022. Developing visuospatial ability by creating the virtual models of cubic solids for 3D printing. Nitra: Constantine the Philosopher University in Nitra. ISBN 978-80-558-1912-9.
- MUSHTAQ, A., EICHLER, K., BÍMOVÁ, D., PIRKLOVÁ, P. a BŘEHOVSKÝ, J., 2022. Educating pre-service teachers in programming for schools - Block-based programming initiative in the teacher education program. Nitra: Constantine the Philosopher University in Nitra. ISBN 978-80-558-1912-9.
- PIRKLOVÁ, P., BÍMOVÁ, D. a BŘEHOVSKÝ, J., 2022. Mathematikus – prostředek ke zdokonalování prostorové představivosti.. ISBN 978-80-7394-906-8.
- EICHLER, K., BŘEHOVSKÝ, J., BÍMOVÁ, D., SEIBOLD, M. a MUSHTAQ, A., 2022. Software-supported development of visuospatial abilities. Nitra: Constantine the Philosopher University in Nitra. ISBN 978-80-558-1912-9.
- BÍMOVÁ, D. a BŘEHOVSKÝ, J., 2022. Využití GeoGebry k rozvoji kombinatorického myšlení. Praha: MatfyzPress. ISBN 978-80-7378-442-3.
- BŘEHOVSKÝ, J., BÍMOVÁ, D. a PIRKLOVÁ, P., 2021. Kombinatorika v geometrii? Žádný problém.. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích. ISBN 978-80-7394-906-8.
- BÍMOVÁ, D. a BŘEHOVSKÝ, J., 2019. Pythagorova věta. 1. vyd. Praha: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta. ISBN 978-80-7603-059-6.
-
Úspěšně obhájené vedené závěrečné práce
- Horáčková Aneta | bakalářská práce | 11.7.2024
Snippets from history in mathematical classes from 6th to 9th grade - Bretfeldová Kamila | diplomová práce | 22.4.2024
Approaches to teaching mathematics in teaching practice - Hatrik Pavel | bakalářská práce | 6.12.2023
Financial Mathematics at Primary School - Sádovská Veronika | diplomová práce | 14.7.2023
Perception of mathematics by pupils of different age groups - Nováková Šárka | diplomová práce | 12.7.2023
Analysis of 1-st grade Mathematics textbooks from the point of view of teaching practice - Čerychová Jana | diplomová práce | 10.7.2023
Possibilities of developing students' logical thinking in mathematics - Perná Adéla | bakalářská práce | 28.4.2022
Possibilities of online mathematics teaching - Sádovská Veronika | bakalářská práce | 3.5.2021
Approaches to teaching mathematics in selected countries - Schwarz Ivan | bakalářská práce | 2.5.2017
Evaluation of mathematics textbooks for secondary school
- Horáčková Aneta | bakalářská práce | 11.7.2024
-
Výuka
Akademický rok: 2024/2025Zimní semestrPondělí- KMA/PEA1 (G-G312)
Elementární aritmetika 1 | 08:50 - 10:25 - KMA/ZMAP (F-F12)
Matematická propedeutika | 12:30 - 14:05
Středa- KMA/DM2ZX (G-G305)
Didaktika matematiky pro 2. st. ZŠ | 14:20 - 15:55
Čtvrtek- KMA/DM2ZX (G-G302)
Didaktika matematiky pro 2. st. ZŠ | 08:50 - 10:25 - KMA/DMA (G-G4-MAT)
Didaktika matematiky | 10:40 - 12:15 - KMA/DMA (G-G304)
Didaktika matematiky | 12:30 - 14:05 - KMA/PEA1 (G-G304)
Elementární aritmetika 1 | 14:20 - 15:55 - KMA/PDAR1 (G-G304)
Didaktika aritmetiky 1 | 14:20 - 15:55
Pátek- KMA/ZMAP (G-G314)
Matematická propedeutika | 09:30 - 13:30 - KMA/DMSX (G-G304)
Didaktika matematiky pro SŠ | 10:40 - 14:05 - KMA/DM2ZX (-)
Didaktika matematiky pro 2. st. ZŠ | 14:20 - 19:35 - KMA/PDAR2 (G-G313)
Didaktika aritmetiky 2 | 14:20 - 16:30 - KMA/ZMAP (G-G312)
Matematická propedeutika | 09:30 - 13:30 - KMA/PDAR2 (G-G313)
Didaktika aritmetiky 2 | 14:20 - 16:30
Sobota- KMA/PEA1 (G-G315)
Elementární aritmetika 1 | 09:30 - 14:30 - KMA/DM2ZX (G-G4-MAT)
Didaktika matematiky pro 2. st. ZŠ | 12:30 - 17:45 - KMA/PEA1 (G-G312)
Elementární aritmetika 1 | 09:30 - 14:30
Letní semestrPondělí- KMA/VSMA (G-G313)
Seminář z matematiky | 12:30 - 14:05
Středa- KMA/ZMA1 (F-F02)
Matematika 1 | 08:50 - 10:25 - KMA/ZMA1 (F-F02)
Matematika 1 | 08:50 - 10:25
Čtvrtek- KMA/PEA2 (G-G314)
Elementární aritmetika 2 | 08:50 - 10:25
Pátek- KMA/PEA2 (G-G312)
Elementární aritmetika 2 | 09:30 - 14:30 - KMA/PEA2 (G-G314)
Elementární aritmetika 2 | 09:30 - 14:30 - KMA/VSMA (G-G313)
Seminář z matematiky | 14:20 - 17:50 - KMA/ZMA1 (G-G313)
Matematika 1 | 08:50 - 12:15 - KMA/NPVMX (-)
Moderní přístupy k výuce matematiky | 14:20 - 17:45 - KMA/VSMA (G-G313)
Seminář z matematiky | 14:20 - 17:50 - KMA/ZMA1 (G-G314)
Matematika 1 | 12:30 - 15:55
Sobota- KMA/NPVMX (-)
Moderní přístupy k výuce matematiky | 12:30 - 15:55
- KMA/PEA1 (G-G312)