Skip to main content

Aktuality

Harmonogram semináře KO-MIX, ZS 2018/19

| Odborný seminář KO-MIX

Harmonogram odborného matematického semináře KO-MIX na zimní semestr akademického roku 2018/19. Na programu jsou:

  • Václav Kučera: From local to global theories of iteration (pondělí 5. listopadu 2018), změna názvu
  • Martin Plešinger: Google matrix problém a relevance webových stránek (pondělí 19. listopadu 2018)
  • Jan Kopka: Úvod do lineárního programování (17. prosince 2018)

Harmonogram KO-MIX ZS1819 

Podrobnější informace v harmonogramu v [PDF].

Některé užitečné strategie pro řešení matematických problémů

Jan Kopka
Pondělí 22. října 2018, 14:20 hodin
Kabinet didaktiky matematiky (G4-MAT), 4. patro budovy G, kampus Husova (Univerzitní nám. 1410/1)
Pro učitele 2. stupně ZŠ, učitele SŠ a studenty učitelství

KMD DidSem 22-10-2018 

Podrobnější informace v pozvánce v [PDF].

Spatial-visual abilities and possibilities to develop them

Klaus-Peter Eichler (Pädagogische Hochschule, Schwäbisch Gmünd, web)
Pondělí 8. října 2018, 14:20 hodin
Kabinet didaktiky matematiky (G4-MAT), 4. patro budovy G, kampus Husova (Univerzitní nám. 1410/1)
Vhodné pro studenty učitelství matematiky a učitele z praxe, vítáni jsou všichni se zájmem o matematiku

KP Eichler 8-10-2018 

Podrobnější informace v pozvánce v [en:PDF, cs:PDF].

Semináře z didaktiky matematiky — Harmonogram ZS 2018/19

Harmonogram seminářů z didaktiky matematiky na zimní semestr akademického roku 2018/19. Na programu jsou:

  • Klaus-Peter Eichler: Prostorově-vizuální schopnosti a možnosti jejich rozvoje (pondělí 8. října 2018; anglicky)
  • Jan Kopka: Některé užitečné strategie pro řešení matematických problémů (pondělí 22. října 2018)
  • Lenka Rybová: Hejného metoda jako cesta k radosti s poznávání (čtvrtek 15. listopadu 2018)
  • Jana Hanušová: Hejného metoda — budování pojmu (pondělí 3. prosince 2018)

KMD DidSem ZS1819 

Podrobnější informace v harmonogramu v [PDF].

Everything is number. Don’t Preach Facts — Stimulate Acts

Leitmotifs do not only make sense in music, they make sense in education as well. The American mathematician Paul Halmos (1906–2006) has phrased an educational leitmotif: “Don’t preach facts – stimulate acts.” That means: The teacher is not an entertainer, the student is not only a consumer. “Stimulating acts” means to encourage students to develop their own (informal) methods for doing mathematics.

Harmonogram SZZ z matematiky pro učitelské obory AR 2017/18, srpen

| Zprávy pro studenty

Harmonogram státních závěrečných zkoušek (SZZ) z matematiky pro učitelské obory na srpnový (tj. třetí) termín akademického roku (AR) 2017/18 je k dispozici zde [PDF].

Více na Informace k SZZ.

Srpnový termín SZZ z matematiky pro učitelské obory v AR 2017/18

| Zprávy pro studenty

Srpnový (třetí) termín státních závěrečných zkoušek (SZZ) z matematiky pro učitelské obory v akademickém roce (AR) 2017/18 byl stanoven na

čtvrtek 30. srpna 2018.

Více na Informace k SZZ.

Konzultační hodiny

| Zprávy pro studenty

Konzultace v období mimo výuku (tj. v průběhu zkouškového odbobí a v době letních prázdnin) probíhají

výhradně po předchozí domluvě s vyučujícím.

Kontakty na vyučující (e-mailové adresy a telefonní čísla) naleznete na profilech jednotlivých vyučujících, případně v telefonním seznamu TUL.