Aktuality
Harmonogram semináře KO-MIX, ZS 2018/19
Harmonogram odborného matematického semináře KO-MIX na zimní semestr akademického roku 2018/19. Na programu jsou:
- Václav Kučera: From local to global theories of iteration (pondělí 5. listopadu 2018), změna názvu
- Martin Plešinger: Google matrix problém a relevance webových stránek (pondělí 19. listopadu 2018)
- Jan Kopka: Úvod do lineárního programování (17. prosince 2018)
Podrobnější informace v harmonogramu v [PDF].
Některé užitečné strategie pro řešení matematických problémů
Jan Kopka
Pondělí 22. října 2018, 14:20 hodin
Kabinet didaktiky matematiky (G4-MAT), 4. patro budovy G, kampus Husova (Univerzitní nám. 1410/1)
Pro učitele 2. stupně ZŠ, učitele SŠ a studenty učitelství
Podrobnější informace v pozvánce v [PDF].
Spatial-visual abilities and possibilities to develop them
Klaus-Peter Eichler (Pädagogische Hochschule, Schwäbisch Gmünd, web)
Pondělí 8. října 2018, 14:20 hodin
Kabinet didaktiky matematiky (G4-MAT), 4. patro budovy G, kampus Husova (Univerzitní nám. 1410/1)
Vhodné pro studenty učitelství matematiky a učitele z praxe, vítáni jsou všichni se zájmem o matematiku
Semináře z didaktiky matematiky — Harmonogram ZS 2018/19
Harmonogram seminářů z didaktiky matematiky na zimní semestr akademického roku 2018/19. Na programu jsou:
- Klaus-Peter Eichler: Prostorově-vizuální schopnosti a možnosti jejich rozvoje (pondělí 8. října 2018; anglicky)
- Jan Kopka: Některé užitečné strategie pro řešení matematických problémů (pondělí 22. října 2018)
- Lenka Rybová: Hejného metoda jako cesta k radosti s poznávání (čtvrtek 15. listopadu 2018)
- Jana Hanušová: Hejného metoda — budování pojmu (pondělí 3. prosince 2018)
Podrobnější informace v harmonogramu v [PDF].
Everything is number. Don’t Preach Facts — Stimulate Acts
Leitmotifs do not only make sense in music, they make sense in education as well. The American mathematician Paul Halmos (1906–2006) has phrased an educational leitmotif: “Don’t preach facts – stimulate acts.” That means: The teacher is not an entertainer, the student is not only a consumer. “Stimulating acts” means to encourage students to develop their own (informal) methods for doing mathematics.
Harmonogram SZZ z matematiky pro učitelské obory AR 2017/18, srpen
Harmonogram státních závěrečných zkoušek (SZZ) z matematiky pro učitelské obory na srpnový (tj. třetí) termín akademického roku (AR) 2017/18 je k dispozici zde [PDF].
Více na Informace k SZZ.
Srpnový termín SZZ z matematiky pro učitelské obory v AR 2017/18
Srpnový (třetí) termín státních závěrečných zkoušek (SZZ) z matematiky pro učitelské obory v akademickém roce (AR) 2017/18 byl stanoven na
čtvrtek 30. srpna 2018.
Více na Informace k SZZ.
Konzultační hodiny
Konzultace v období mimo výuku (tj. v průběhu zkouškového odbobí a v době letních prázdnin) probíhají
výhradně po předchozí domluvě s vyučujícím.
Kontakty na vyučující (e-mailové adresy a telefonní čísla) naleznete na profilech jednotlivých vyučujících, případně v telefonním seznamu TUL.